28 Ağustos 2007 Salı

Ajda Pekkan - Onyedi Yaşında

Ajda Pekkan - Onyedi Yaşında

Albüm Adı : Ajda Pekkan 1965 45'lik


Bir sevgilim var ki onyedi yaşında
Her akşam bekliyorum köşe başında
Elele dolaşırken orada burda
Aşkımız hep masallarda

Gözlerim gözlerinde daldım gittim
Bilmem nasıl söylesem bu kıza bittim
Cinden periden hep medetler umdum
Kokladım onu yudum yudum

Herkes ayıp sana dedi
Akranın mı ki senin onyedi
Kalbin onunla hiç dolmaz
Çocukla aşk olmaz, ah aşk olmaz

Döndüm bir gün yine o köşe başına
Sevgilim basmıştı ondokuz yaşına
Bir gençle geldi dedi, merhaba
Evleniyorum elveda

Ağladım ah ben ağladım
O giderken ben el salladım
Aşkım kaldı işte şimdi yarım
Yalnız kaldım, yalnız kaldım

Şimdi köşe başında bir ben bir gölgem
Penecerede yok bakmıyor neden bilmem
Canı isterse ben de bir daha gelmem
Kırıldım vallahi dönmem

Söz veriyorum yıkıldım artık hiç gelmem
Mahvoldum zaten gelemem
Hayır hayır hiç gelmem
Elveda


Söz : Fecri Ebcioğlu & Müzik : Del Preto

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder