28 Ağustos 2007 Salı

Ajda Pekkan - Seviyorum

Ajda Pekkan - Seviyorum

Albüm Adı : Vol.III

Aşk masalını dinle
Derdi paylaş gel benimle
Aldanma şimdi yalnız benim
Gidiyor bak sevgin

Duydum sense mesutmuşsun
Beni çoktan unutmuşsun
Çekme kalbimden gölgeni
Seviyorum çok seni

Seviyorum, seviyorum hiç düşünmeden
Ağlıyorum dön diyorum
Mesut muyum, mesut muyum hiç bilmiyorum
Yalnız seni özlüyorum

Bırak sen eski günleri
Kırıldık birbirimize
Bu dünya ufak gelecek
Dönersen ikimize

İşte anladım hep masalmış
Aşk senden ötede kalmış
Benimse kalbimin içinde
Dallarla budak salmış

Seviyorum, seviyorum hiç düşünmeden
Ağlıyorum dön diyorum
Mesut muyum, mesut muyum hiç bilmiyorum
Yalnız seni özlüyorum
Seviyorum, seviyorum hiç düşünmeden
Ağlıyorum özlüyorum

Söz : Fecri Ebcioğlu & Müzik : P. Sezian

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder