13 Ekim 2007 Cumartesi

Grup Hepsi nin Weekend Röportajı

Grup Hepsi’nin Blue Jean Weekend Hürriyetde yayınlanan
Röportajı

Eren | Yasemin | Cemre | Güçlin

Hepsi Grubunun patlamasının nedeni ne sizce?

E : Herkeste farklı kokmamızı sağlayan parfüm karışımı sonucunda bir patlama yaşandı bence :)
Y : Toplama bir grup olmadığımız ve çok sıkı dost olduğumuz içindir herhalde
C : Çok çalışkan ve farklı olduğumuz için.
G : Bir ilk olmam ız dans etmemiz Türkiye’ye bu anlamda büyük katkımız oldu, herkez bizden sonra dans eder oldu :), vokal grubu olmamız , çok sesli şarkı söylememiz, değişik şarkılarımızın olması, iyi klipler ve iyi işler yapmak için uğraş vermemiz…

Dördünüzün kimyası uyuyor. Sizce sebepleri neler?

E : çok eski arkadaş olmamızın verdiği, birbirimizi çok iyi tanıma avantajımız var. birbirimizle ilgili çoğu şeyi biliyoruz.
Y : Beraber büyüdüğümüz için bence.
C : bir tastıkta kocuyoruz. sonuç olarak aynı hayatı paylaşıyoruz.
G : Bu bir mucize değil. olgunuz bir şekilde olduruyoruz ve uyduruyoruz. yıllardır beraberiz, stratejiler geliştirdik.

Aşkın formülü sizce nedir?

E : gözlerden ve bedenden çıkan o acaip şeyin (neyse artık o) yakalanıp , tutulup kitlendiği yer
Y : nabza göre şerbet bence
G : Prenses + kurbağa + öpücük + büyü = aşk
C : kızların hepsine katılıyorum bende.

En Çok gitmek istediğiniz ülke hangisi ?

E : İtalya, çünkü fotograflarından gördüğüm ve hakkında duyduğum herşeyi beni daha da meraklandırıyor. Ayrıca ailem dahil italya’ya her giden benim orayı çok beğeneceğimi söylüyor :)
Y : Hawaii ah orası hep sıcak en kötü 25 derece oluyor hava , deniz , kum , güneş , oh mis gibi yani
C : Mısır’a gitmek istiyorum. tarihi beni çok etkiliyor.

Seyahat etmenin en sevdiğiniz ve en sevmediğiniz yanı?

E : yeni bir yer göreceğim için çok heyecanlanıyorum. çünkü her gittiğim her yeni ülkede yada şehirde çok fazla yeni bilgiyle ve yeni fikirlerle geri dönüyorum. sevmediğim tarafı ise dönüşler
Y : Valla bir yerlere gitmeyi seviyorum ama dönüşünü hiç sevmiyorum. giderken midem kötü olsa bile katlanabiliyorum ama dönerken çok huysuz oluyorum.
C : kendimi özgür hissediyorum, bu çok hoşuma gidiyor. sevmediğim yönü ise çanta toplamak zorunda kalmak.heps1.net
G : Kara yolunu tercih ediyorum, uçak yolculuğunu pek sevmiyorum. farklı hayranlarla tanışmakda en güzel yönü

Parayla aranız nasıl? en çok neye para harcarsınız?

E : en çok dvd filmlere para harcıyorum. ikinci olarak giysilere. hep kendime " Yeter, eren artık bir şeyler alma , bu son" diyorum ama olmuyor. çocukluğumdan beri çok iyi para biriktiriyorum. çocukken bile hep paramla istediğimi alma özgürlüğü yaratmışım. hatta yaşım biraz büyüdükten sonra , kendi paramla bütün bir yaz ordan oraya gezerek bile tatil yapmıştım.
Y : Para biriktiriyorum çünkü anneme ev alacağım. En çok çantaya, ayakkabıya ve sanırım benzine harcıyorum.
C : elime ne kadar para geçerse hepsini harcıyorum. bilmiyorum kötü bir örnek ama ne yapalım öğreneceğim.
G : Grupta en çok para biriktirenim, ama çok da harcıyorum. mesela küçük anahtarlık oyuncaklardan bende çok var. Dayanamıyorum her oyuncakçıdan 6-7 tane alıyorum ve onları çantama takıyorum. Birde son zamanlarda topuklu ayakkabı hastalığı başladı. Bu sene giymeye yeni başladım, çok güzelmiş. heps1.net

Sizin için en çok özel olan bir şarkıdan bir kuple söylermisiniz?

E : I know the spades are the sword of a soldiers,
I know that the clubs are weapons of awr,
I know that diamonds mean money for this art,
But that’s not the shape of my heart.
Y : Söylemesem :)
G : 1. Şarkı
Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem gitmem
Unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir
Acının insana kattığı değeri bilirim küsemem
Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir
2. Şarkı
Benim küçük sevgilim
ben sana neler yaptım
kızdım sayfalarca
onlar bilmez onlar bilmez
yakar canımı
sanki yoksun gibi
sanki yalanmışız gibi
C : Aklıma birşey gelmedi şimdi. :)

En sevdiğiniz spor hangisi? Neden?

E : Aslında dalga sörfü ama türkiyede dalga sörfü olmadığı için rüzgar sörfü ve çocukluğumdan beri çok fazla istediğim ama dizimdeki sakatlık yüzünden ancak önümüzdeki yıl başlamayı ümit ettiğim snowboard. Öncelikle ikisinin de kolay olmaması beni cezbeden şey. Ayrıca sörf yaparken vücudun her noktasını inanılmaz bir uyum içinde hareket ettirmeye çalışmak gerekiyor ve denge çok önemli. deniz üzerinde olmaz , beni bu spora çeken en önemli şey. heps1.net
Y : Yüzme, çünkü özgürsünüz
C : Hepsini seviyorum, seçmedim.
G : Pek sporcu değilim. böyle bir soruda modern dans, yoga, pilates derim; hayatım bu.

Ergenlik döneminde yaşadığınız en büyük sıkıntı neydi?

E : Galiba ben ergenlik dönemini yaşamadım hatta sivilcelerim bile daha yeni çıkmaya başladı :) sıkıntı hiç çekmedim.
Y : Sivilcelerim
C : Öyle bir sıkıntım olmaı
G : Protein ağırlıklı sağlıklı sporcu rejimi yapmak böyle bir yaşam tarzını benimsemek bana biraz sıkıntı yaşatmıştı.

İçinizde en fotojenik olan kim ?

E : Bilmem siz söyleyin
Y : Eren
C : Yasemin
G : Yasemin diyeceğim ama dilim varmıyor. Çok komik çıkan fotoları var, güncel hafızamda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder