31 Mart 2008 Pazartesi

Nasıl PR4 yada PR5 Olunur ?

Şimdi bir çok PR li domain sattığımı görüyorsunuz biliyorsunuz.
Bir çok arkadaş msn den gelip nasıl Pr kazanılır diye sorunca ufak bi açıklamayı gerekli gördüm...
Elimden son 1 yılda 1000 den fazla domain geçmiştir. (PR4 ve üstü)
Ama 1 tane domaini alıp PR4 yapmışlığım yok.. Hiç uğraşmadım..
Fakat bu elimden geçen domain sayısına ve tecrübelerime dayanarak sizlerin yaptığı ciddi bir hatada uyarı da bulunmak istedim..

Şimdi siz ne yapıyorsunuz? Bir siteniz var diyelim. Gidip 1000 lerce link değişimi yapıyorsunuz. geneli PR-0-1-2 ... aradan gidip bi kaç tane PR-5-6 alıyorsunuz. Gelecek PR-5 gözüküyor oh ne ala diyorsunuz ama sonuç fos çıkıyor. Domain hala PR-0 yada PR-1 ..

Neden ?

Çünkü o aldığınız PR-0-1-2 kalitesiz linkler sitenize zarar veriyor. aldığınız 1000 linkin 10 tanesi banlandı diyelim.. 100 tanesinde de site kapandı .. diğerlerinden bazıları arasıra ulaşılamaz.. bazıları adult.. bazıları *****.. Google senin siten hakkında ne düşünür? Bu adamlar bunu tavsiye ediyorsa bundan bişi olmaz der...

Doğrusu ne Peki ?

az ama öz link.. Bir tane PR6 link aldığınız düşünelim.. Ama öyleki bi sonraki güncellemede de PR değerini korusun.. öyleki site hiç kapalı olmasın ve sizin link hiç silinmesin.. sitede tamamen yasal olsun. Böyle bi PR-6 siteden link alırsanız sonuç ne olur ? Tek PR-6 linkle ?
PR-4 olursunuz.. Hatta PR-5 olanlar var. Tek PR-6 ile.

Nasıl olur demeyin. Eski satışlarıma bakın.. Domanin tek bi PR-6 Edu backlinki var .. ama bi çok güncellemedir PR-5.. neden? çünkü link aldığı site sürekli PR-6.. sürekli açık... tamamen yasal..

Bazıları diyor ki sağlam bi PR-5 domain aldık.. sonra PR-2 oldu? neden çünkü adam gitmiş link değişimi yapmış.. kaliteli referansları olan siteye kalitesiz referanslar eklenmiş..

Neymiş efendim benim 20k backlinkim var, ama pr3 sün, 20k backlinkin olsa ne olur? Bi tane PR6 backlink yeter bana...

Düşün ki senin sitenin 100 bin tane backlinki var... Ama PR3, bende gittim bi tane PR-9 backlink aldım.. sonuç ne ? kim karlı? (PR9 link 1000$)

Derler ki Google backlink satılmasına karşı.. Yoo değil.. google benim aldığım reklama neden karışsın ki ben reklam olduğunu belirtmişsem? Google ın en çok sevineceği şey benim sitemden para kazanmamdır. ben kazanacam ki param olacak harcayacam reklam alacam Google da para kazanacak. Google neden kendi bindiği PR dalını kessin?

Toparlarsak az link al öz link al.. Link aldığınız sitede sağlam olsun... PR-4 olursun, yoksa gelecek PR5 lere bakıp hep PR1 kalırsın...

Yazar: Pagan <=|=> Orjinal Metin: R10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder