26 Ağustos 2008 Salı

Kader nickleri

Ansızın sızım yakardı en derinden..
Sana her kavuşmam elzem..


Hem ayna..
Hem de yitik yönlerimi tamamlayan bir anahtar..
Ve anahtarın kilidi bulması gibi kaderlerimiz..


adıN yaşamıM
nefesiN nefesiM
gülüşüN gülüşüM

*TarzıNı RuhunLa YasaT kimSeye kapıLma YeteRki gururLu oL keNdiNİ satMa...!!
*Gecenin Ölüm Kokusu Sindi Yine ÜsTümüze

Kendi Köşemde YaŞaMa cAbAsı işTe <'3 İdaree edemem anne çekemem anne iLLe iki kişiLik midir? SewdaLar? Tek ßaşıma dinLeyemez miyim Aşk şarkıLarını? küçük bi qız çocuğuuym ßen şekerDeçikoLataLarda buLduğum muTLuLuk kdr SeviyoRum seniiii


UnuTuLDummu Acaßa ßu KaDaR ÇaßuK OLaßiLirmi Acaßa...?

RüYaLarımda qöRdüm Heß
Ynımda yOqTun Kii
RüYaLarda SarıLdım
'uzakTın ya Sen'


öLéCéqİmDéN DéqiL aLéMin ßéNSiz KaLaCaqınDan KoRkuYoRumm..!!



muTsuzum i$te var mı diyeceğin?
Takvime baqtm yok bi geLeceim..
hayaTa koL gibi bnde gireceim!!
tuTma neFesini bekLemeyeceim!!


Boşver beni aldırma ben söylerim takılma, Aşk denilen meydanda görüşürüz nasılsa!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder