26 Ağustos 2008 Salı

Mutsuzluk nickleri

Yeşilçam’dan teklif geldii… Sanırım beğenmişler hayatımla oynama fikrini ( :

Bu aşk havuz problemi, yeni farkediyorum..Yazmıştım denklemini, girdim yüzemiyorum

Bi bakmışsn ben yokmuşum ! ^

Çocukluğumu doya doya yaşadım, oyuncaklara ihtiyacım yok !!

Hep içine atan, hiçbişeyi kafasına takmıyo gibi görünen, MutluluK rolü oynayan kız, artık rolünü iyi oynayamıyor ..

umRumDıŞıSıN ( :

BöÖö (: MutSuzLuk bana yakısmıyor (:


1 cümlelk yanımdaydın zaten Şimdi eksik bir cümLe gibi yarımım


mutLuLuk bnmLe sakLambaç mı 0ynu0r? ELma desem çıkar mı ?


Gözümü boyamaya çalışma! Benim dünyam zaten rengarenk ;)



Keşke çocuk olsam da, sdece düştüğümde canım yansa =(

¿•¿..Küçükken Daha Mutluydum Ben..Nerden Çıktı Bu Büyümek Durup Dururken..¿•¿

Mutsuzluk nickleri , nickler , msn sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder