26 Ağustos 2008 Salı

Zalim msn nickleri

Zalim msn nickleri , msn nickleri , serseri msn sözleri
>> Hani omrumun sonuna kadar benimdin…mademki gidicektin neden omrumude yanina aldin..??>> ,, BeN SeNi KaYBeTTiGiMe YaNMiYoRuM SeNiNLe BeRaBeR kaYbeTiGiM ZaMaNa YaNiYoRuM
>> insan sevdiginin degerini kaybettikten sonra anlarmis,, dogruymus senin hic bir degerin olmadigini seni kaybettikten sonra anladim
>> Benim senin seviyene inmem icin,, once seviyesiz olmam lagzim
>> Hayatta nefret edilecek insan cok ama sen nefret edilmeyi birak adi anilmaya bile degmeyen insanlardan birisin,,
KaLbimi Yakip gittin … ama icinde sen oldugunu unuttun .. bundan boyle kalbimde kullenmis biriSinden baska birsey yok
- Geçer Demek İnan Zor Çünkü Aşk Senin Adın…-
Zalim msn nickleri , msn nickleri , serseri msn sözleri
Sen istedin bunu GİTTİN & BİTTİN !!! üzqünüm ben yoqumm artık !!
Ne Bulduysan İhanette… Sen Devam Et Oyununa ! Dağların da Sesi Çıkmaz… Bakma Suskun Durduğuma !
GözleR GörmeK İçiN GönülleR SewmeK İçiN PekıyA SewgiliM AyrılıK Ne İçiN.?.?.?.
Tak Boğazıma İpini, Yada Kes Bileğimi Sensizlikte Yaşayacağıma Ölüme Gideyim Daha İyi….
Her AşKın SoNu BiR Avuç GözYaşı DeĞiLmi ??
GeŁeиeDe GiDeиeDe eчwaŁŁaнıм waя,GeŁмişeDe-GeçмişeDe saчGıм…
şu saaттeи soяa кaFaмa aиca тoкa тaкaяıм
кiмseиiи нaчaтı вeиi iŁGiŁeиDiямez,вeиiмкiDe кiмseчi…!
вu нaчaт вeиiмse eĞeя;ciDDeи чaşaмaчa DeĞeя…
Düи-DüиDüя,вuGüи-вuGüи… Düичa 1 GüиDüя; oDa вuGüиDüя•●●
SeNi TaNiDim - SevMeYi ÖgReTTiN,, seNi SevDim - UnuTaMaMAyi öGreTTiN,, maDeM BiraQaCaQtiN bE ZaLim - NeDEn BaNa $…sizliği ÖgReTMediN..!!?
BeNi UnUtTuRaN bAşKa BiRi mİ yOkSa KaLbİnDeKi SaHtE sEvGi mi?????
KoPtUğU yErDe BıRaK bU MaSaL bÖyLe BiTsİn BiR zAmAn HeR sEyİmDiN aRtIk UmUrUmDa GeĞiLsİn!!!
Giden Gitmiştir, Gittigi Gün Bitmiştir, Ben Gideni Degil, Giden Beni Kaybetmiştir…
SoN SöZLeRiNi YaqMuR aLTıNDa SöYLe Ki qöZ Ya$LaRıM ßeLLi oLMaSıNnN…!!
Sen benim için biten bir
aşktan ibaretsin ne gelecek ne geçmiş inan bana senden daha iyidir

Zalim msn nickleri , msn nickleri , serseri msn sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder