6 Eylül 2008 Cumartesi

Aşk Sevgi Nickleri 4

* Bulutların gözyaşları pencereye vururken düşlere daldığın bir gecede hangi hayaller sana uyumayı unutturuyorsa gelecek sana onları yaşatsın
* Nasılki yıldızlar imkansız gelir ya insana imkansız olduğun için tutkunum sana, hani en güzel aşk imkansız gelir ya insana imkansız olsanda aşığım ben sana

* Yedi ayrı iklimden yedi çesit arı getirseler yedi çesit arı yedi ayrı çiçeği dolaşsa yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz…

* YUREK VERMEZ YUREKLIYE DARILDIM KUSTUM YUREGIMI SANA GETIRDIM BIR GUVERCIN KANADININ UCUNA DENIZLERDE TUZ KOYMADIM YARAMA BASTIM YUREGIMI SANA GETIRDIM SESIMIN IBRESI AZ KONUS DEDI.

* bir soluk kadar yakin yildiz kadar uzak derler sevgi icin. uzanirsin yetisemezsin yetisirsin dokunamazsin dokunursun vazgecemezsin vazgecersin ama unutamazsin!!

* SEN DELİ BİR YAĞMURSUN VE BEN O DELİ YAĞMURU BEKLEYEN BİR AVUC TOPRAK
* BIR GUL OLMAK ISTERDIM, DALIMDAN KOPTUGUM AN YALNIZ SENIN ICIN KOPAYIM VE YALNIZ SENIN AVUCLARINDA SOLAYIM DIYE BIRTANEM…!
* Buruk Bir Duygu Yüklenirse Yüreğine, Gözlerin Zamansız Dalıverirse Uzaklara, Hele Kulakların Deli Gibi Çınlarsa Bilki Bir Yerlerde Özlenmişsindir.

* Dünyanın dört bir yanında dostlarım var dostlar ki bir kerecik selamımı almamışlar bir kerecik selamlarını almamışım ve yine dünyanın dört bir yanında düşmanlarım var düşmanlar ki kanıma susamışlar kanlarına susamışım..

* BELKI YUZUM GULECEK DONECEGIM SASKINA BELKI MAHKUM OLACAK OMUR BOYU ASKINA BU KARARI VERIRKEN SAKIN BANA DEME TOY SENSIZ BEN YASAYAMAM ELINI KALBIME KOY…

* bir su gibi berrak , bir cicek gibi sevgi yüklü , gökyüzü gibi yalın okyanus kadar derin kelimelere sıgmayacak kadar büyük bir sevgimiz oldugunu sakın unutma !

* KÜL OLMUS ATES YANARMI?BUZ TUTMUS SU AKARMI?BU GÖZLER SENI SEVDI BASKASINA BAKARMI

* Eger beni bu sokakta,bu mahallede,bu sehirde bulamazsan sevgilim bilki ben, Gözlerinin daldigi yerdeyim…

* Böyle bir dünyada seninle yaşamak varken, böyle uzak kalmak gücüme gidiyor, senin verdiklerini seninle paylaşmak varken, seni sensiz yaşamak içime sinmiyor.

* DALGALARCA DALGALANDIM RUZGARCA ESTIM YUREGIMI SANA GETIRDIM SEN CAN ISTEMISSIN CANDAN DA OTE DOSTUM YUREGIMI SANA GETIRDIM

* seni nekadar sevdi?imi birbilsen sende uzayy gören insanlardan biri olurdun…

* şafak vakti yağan bir çiğ tanesi kadar masumgün batımında denizlerden esen rüzgar kadarçılgın ve okyonusun derinliklerindeki bir inci tanesi kadar özelsin

* Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi…Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye…

* Eğer seni nasıl ve ne kadar sevdiğimi öğrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalısın, çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelime bulamıyorum.

* DALGALARCA DALGALANDIM RUZGARCA ESTIM YUREGIMI SANA GETIRDIM SEN CAN ISTEMISSIN CANDAN DA OTE DOSTUM YUREGIMI SANA GETIRDIM

* bir tabbancam olsaydi eğer kaybetmeyi sirtindan yanlizliği kalbinden sensizliği anlinin tam ortasindan vururdum

* Yastigimla uykumu basbasa biraktim,sirf seninle yanliz kalabilmek için!Bu da yetmedi kendimide bir kenara bıraktım simdi burda yanliz sen varsin!!!

* Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce

* Hadi çık gel bu gece düşlerime Yıldızlar salınarak yağsın üzerimize Ay ışığı örtüp gizlesin ikimizi Sana söz olsun ki ertelerdim doğacak olan güneşi Sensiz başka günlerime

* yasamin kaynagi sevgi ise eger, sevgi bir tutku. amac birseyleri paylasmaksa, paylasmak dostluk. dostluk hatirlamaksa eger, hep aklimdasyn!!!

* Ya hiç gelmeseydin..gelişinle zuhur etmeseydin içimde ya gitmeseydin yada giderken götürseydin içimdeki seni de

* Seni bulmaktan çok aramak isterim seni sevmeden önce anlamak isterim, seni bir ömür boyu bitirmek değil sana hep yeniden başlamak isterim

* Sevginin olduğu yerde mantık olmaz derler… Ne kadar doğru! Seni o kadar çok seviyorum ki aklım başımdan gitti… Birlikte daha nice sevgi dolu mutlu günlere sevgilim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder