6 Eylül 2008 Cumartesi

Aşk Sevgi Nickleri 8

* Karanlık dünyam,Dertler ve ben,Aklimdaki tek düşüncem,MUTLULUK ve SEN.

* Deliye hergün sevgililer günü; Seni deli gibi seven askin

* Aşkım var dağlar bilemez, Sevgim var kimsenin aklı alamaz, Birde sen varsın ya bir tanem, Dünyada kimse böyle sevilemez

* kalpten kalbe bir yol vardır görülmez. gönülden gönüle gider sevdiceğim….

* Ne zamanki çöller deniz denizler çöl olursa, kayalarda nilüfer, çamlarda güller biterse, ay kararıp yemyeşil çimlerin üstüne düşerse, o zaman seni bırakıp başkasını seveceğim.

* Meleklerin saçları salkım salkım, havada dondurmadan kaleler ve her yerde kuştüyü vadiler. Bulutlara öyle baktım. Ama şimdi yalnıca güneşin önünü kesiyorlar, yağmur ve karla kaplıyorlar her yeri. Çok şey var yapabileceğim, bulutlar çıkmasalar yoluma…

* ASK NEDIR BILIYORMUSUNUZ?ASK: KARSINDAKINI BULUNMAZ HINT KUMASI SANMANLA ENAYI OLDUGUNU ANLAMAN ARASINDA GECEN ZAMANDIR…

* Seni her özlediğimde gökten bir yıldız eksilseydi gökyüzü kapkaranlık olurdu.

* Seni seviyorum çünkü elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine o tarifsiz sıcaklığı koymayı başarıyorsun…

* SENI SEVDIGIMI SOYLUYORUM AMA BU YALAN,CUNKU;SANA OLAN DUYGULARIM O KADAR USTUN VE YUCEKI ASKIM ONLARA ISIM BULAMADIM…

* Eğer bir uçurum kenarında düşmek üzere olsam, aşağıda bir dal olsa ve o dalın sen olduğunu bilsem, ölmekten değil birtanem seni kırmaktan korkarım…

* dünde,bugünde,yarinda, yüregin kadar yanindayim. kendini yalniz h?ssettiginde elini kalbine koy;ben hep ordayim

* eger askta guzel bir an varsa oda baskalarini bastan cikartan o yuregin benim icin kan agladigi zamandir

* Dünyan öyle bir kararsin ki, seni aydinlatan tek isik gözlerim olsun

* YATAGINI GÜL YAPRAKLARIYLA SÜSLEDIM,ÜZERINI AY ISIGIYLA ÖRTTÜM.TÜM KABUSLARI BEN ALDIM,BU GECE TATLI RÜYALAR SENIN OLSUN

* Sevgilerin en güzeli seni sevmek, Özlemlerin en güzeli seni özlemek, Ve hayatın tadı sabah kalktığımda, Senin varolduğunu bilmek

* sana olan askim sagir bir ressamin kristal bir yüzeye düsen gul yapragynyn çykardygy sesi cizdigi zaman bitecek

* kalbimde 3 çiçek yetistirdim.Sevmek,sevilmek ve beklemek.Sen bunlardan ikisini kopardyn.Bana sadece biri kaldy beklemek beklemek beklemek

* GUNESIN BUZ TUTTUGU YERDE BIR ALEV GORURSEN O BIL KI YANLIZ VE YANLIZ SENIN ICIN YANAN KALBIMDIR

* Ask bir muz kabugudur , dikkat etmezsen ayagin degil , hayatin…

* Yanağına Düşen Kar Tanesi Eriyip Dudaklarına Ulaştığında O Bir Damla Serinliği Benimle Paylaşmak İstersen Yüzüne Esen Rüzgara Dön. Bilki O Rüzgarda Ben Olacağım.

* Avucun arasına bir yürek bıraktım ister bir kenara kaldırıp atarsın ister kendi yüreğinin üstüne koyar her zaman seninle olacağını hatırlarsın.

* eger hayat birgun bize oyun oynayip seni benden baskasinin kollarinda atarsa seni dansa kaldiricak ilk muzik cenaze marsim olsun…

* elimde denizde buldugum bir midye var denizden o kadar uzakki tipki seninle benim gibi.ama arada tek fark var o denize sen bana aitsin

* göz damlalarınin yanaklarina çizdigi islak patikalari seyret seyretki yalnizligin acisini anlayasin

* SEN SENI BENDEN FAZLA SEVEN BULURSAN ;BEN SENI UNUTMAYA RAZIYIM…

* Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak. Ölsem ruhum daima seninle kalacak. Kapanırsa gözlerim hayata, İnan ki son sözüm SENİ SEVİYORUM olacak

* GÖZLERIN DALARSA BILKI DÜSÜNDÜM SENI, KULAGIN CINLARSA BILKI ANDIM SENI, GECE UYANIRSAN BILKI RESMINI ÖPTÜM, GÖZLERINDEN YAS DAMLARSA BILKI SENSIZ ÖLDÜM..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder