3 Eylül 2008 Çarşamba

Yarım Kiwi

Amerika’da bir süpermarkette, müşteri yarım kivi satın almak istiyor.
Tezgahtar bunun mümkün olmadığını söylüyor. Kavga çıkıyor.
Tezgahtar koşa koşa müdüre çıkıyor:
- "Efendim, hayvanın biri yarım kivi almak istiyor", der demez şöyle bir arkasına dönünce ne görsün!!

Müşteri birlikte gelmiş, ensesinde duruyor... Tezgahtar hemen müşteriyi işaret ediyor:
-"Bu beyefendi de diğer yarısını almak istiyor, efendim..."
Müdür durumu anlıyor, adama yarım kiviyi mecburen verip gönderiyorlar.

Müdür bir saat sonra tezgahtarı çağırtıyor:
-"Tebrik ederim, çok zeki davrandın, iyi idare ettin, nerelisin sen?”
-" Brezilyalıyım efendim..."
-"Amerika'ya niye geldin?"
-"Brezilya cazip bir yer değil efendim, orada insanlar ya orospu, ya da futbolcu..."
-"Biliyor musun benim karım da Brezilyalı..."
-"Yaa öyle mi, acaba karınız hangi takımda futbol oynuyordu?”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder