16 Aralık 2008 Salı

Karısık nickler

cєνяєѕιηє ѕαнтє qüLü¢üкLєя .. dαqıтαη αѕLıη∂α ιçι ραяαмραяçα
qözLєяι кαηLı ωє çöρє αтıLмαуı
ßєкLєуєη ßιя 0уυηcαqıм . .
xxx


éLa gözLerini tanımadan önce,Hiç yaşamamışım
Hiç sevmemişim ki,Hiç kimseyi.
Şimdi bildiğim tek kaLp
Gördüğüm göz Sensin.
Sensiz nefes aLmak imkânsız.
Sensiz dünya vefasız.
Sen Aşk kırıntılarıyLa déiL
Gerçek aşkla tanıştırdın ßeni.
Sen, geç gelen mutluluğum
Ama bir ömre bedel fedakârLığımsın.
Nolur hiç ayrılma yanımdan.
Hep ßöyLe yanımda
Hep ßénimLe kaL !


''Sen ßenim öTéki Yarımsın''


" Aklımı kullanmayı ... " Beni takmayanı takmamayı ...
" Verdiqim Deqeri Haketmeyen İnsanLarı SiLmeyi .. " Arkama dönüp bakmamayı...
İnsanları değiştiremeyeceğimi ...
" İnsanların dolduruşuna gelmemeyi ... " Çamura taş atmamayı ...
Hiç kimse için kendime saygımı yitirecek birşey yapmamayı...
" Gözyaşlarımın değerini bilmeyi .. " ve onları değmeyecek şeyler için harcamamayı...
Bir çift tatlı söze kanmamayı...
" Ben izin vermeden" kimsenin beni üzemeyeceğini...
" Kendimin herşeyden " önemli olduğunu " ÖĞRENDİM... "



DÖηüyOr aмaη Düηya Ba$ıм Duмaη

BaTıyOr aмa aCıTмıyOr Séηiη SévDaη ...


[Resim: 408811i6mdy4s4cxsf9tv8.gif]

I'm InVisibLe Kid

√ ayRıLık öLüm gißidiR, ke$er$in ßiLekLerin ke$iLmes, iŞte o zaman anLar$ın, 2 kere öLünmez..


hayaLLerLe süsLü bi masaLdı bu...
herşey bitti ama kaLbim unutamıyor
"onu"
!!


Oyun bitti mi sanıyorsun ? Ben daha yeni başlıyorum..

masaL diyaRLaRınDan qéLmi$ PéRiLéR qißiyim...ßu nasıL ßi Dünya haLa çözmü$ déqiLim


Senin Yerini ßaşkası aLır,ßeni araSanda eLin ßoş kaLır,Sen Sevmedikten Sonra Seni Kim Tanır!!!


SizøfrenikRuhumintiharameyiLLi....õLmekiStiyørøLem iyøRum..

_''Hep İçiNe ataN , hç bişei kafasıNa taKmıyo Gibi görüNen , MutLuLuk roLü oyNayaN kız , artK roLüNü ii oynayaMıyoR''_..

"HayaT BiR HikaYe, YaşasaN Ne oLuR, öLseN Ne oLuR?"

\" kaLmak aqır qéLdiqindé qitméLi insan...!\"

MutLu sonLa ßitén hikayén oLamam..(!)

[Resim: 925954kw4.gif]

Kendime bugün yeni bir şαns verdim . .
Önce duvαrımdαki sonrαda kαŁbimdeki kirŁi .
İsimŁeri siŁdim . Ardındαn GüzeŁ bi gökyüzü çizdim kendime..
Yαğmur sonrαsı gökkuşαğım biŁe vαr. .
Kendimi αvutmαk yerine,gerçekŁerŁe yαşαmayı öğrendim.
SiŁdim siŁdim siŁdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder