13 Aralık 2008 Cumartesi

Laf Koyan Nickler

Üzülmem veya mutlu olmam için kimseye ihtiyacım yok.Krallar değişti.OYUNA DEVAM.....

Detaylar aynadır farkı yansıtır.Kalitemizden susuyoruz.....:)))))

beni kaybedersen bir daha bulamssın,o aç gözlü kalbine rahat batmasın…!!!!

ßu saattén s0nrA UgrA$mAm DünümLé wé DünümDékiLérLé.,.ßén yAr|nA ßakar|m yAn|mDakiLérLé…!!!…

seni hiç unutmadım inanır mısın??yediğim salatada bile arar oldum…bi hıyarn eksikliği bu kadar mı belli olurr!!!

Ne Yapalım bu Oyunda Burda Bitti İşte , Galip Geldım Diye Sevınme Çünkü Önce Ben Gittim..!!

oLum abartı senin neyine,beynin sahip senin abartı genine,beni çöpe atmak senin ne haddine!! sen zaten çöptesin bari beni çeqmee…

HANİ BANA DEMİŞTİN BEN SADECE NAMUSUM VE ŞEREFİM İÇİN SAVAŞIRIM DİE;EWET HAKLISIN İNSAN KENDİNDE OLMADIĞI BİR ŞEY İÇİN SAVAŞIR……

Bakma Bana Öyle Bakma Bir Bakışta Tanıyamazsınki.. Artık Karşında Eski Ben YOK

HALA ANLAMADIN….40 FIRIN EKMEK YESENDE KAR ETMEZ.. HAMURUNDA YOK DELİKANLILIK….
Kapak nickler,kapak msn nickleri , msn nickleri,şekilli nickler
.. kim séwér béni bén kéndimi séwmésém?? Hér$ey béndé ba$Lar béndé biTér..!!!

ßeni ßu oyunLarLa yıkamazsIn ya ßiRaz daha çaLı$ yada acI çeKmeye aLı$ !

ßisde böLe qüseLim ya kaßuLLeniR ßuRda kaLırsIn yaDa aRqanI döneR yoL aLırsıN

Son keLimem oLsun aydınLık, son nefesimde karanLık. Sor kendine: ‘Hani nerde DELİKANLILIK?’… Yaptığın
apaçık yaLakaLıkk…!!!

Sayende yoLa geLdi kaLbim, YanLısı doğruyu ayırıyor.. (:

Ya Bana Geleceksin Yada Bana Geleceksin Başka Çaren Yok Kızım Yada S.ktır OLUP GİDECEKSİN

GéLmédiqin ÖnémLy DéiL GéLsén ÖnémLy OLcakty..!
Kapak nickler,kapak msn nickleri , msn nickleri,şekilli nickler
S?nMiyDin o HayaTımın
ßa$ RoLünü veRdiim
ßeceRiksiz FigüRan
Üzgünüm ArTıq
MasaLLara İnanmıorUmm!
sh?nDen ßir kaHraman çıkarTamamm!

Hep kuRDuqun hayaLLerLe ya$aDın Sen. Senin icin ßen hep vaRdım! Oysaki coktanqitmi$Tim ßen.. Sen vaR SanDın…!

# FazLa Rahatım Rahatsız EdeRmi.? Etse BiLe FarqedeRmi..?

||AsLa KayßettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!! ||

&#-TaRTışaCaKsaK eĞeR..BaNa Bi DaKKa İzn VeR..BeYnimi ÇıKaRıP GeLeYim..ŞaRTLaR eŞiT oLsun..

Sen istedin bunu GİTTİN & BİTTİN !!! üzqünüm ben yoqumm artık !!

msn nickleri , msn kapak nickleri , kapak , şekilli nickler , msn aşk nickleri , msn laf koyma nickler , msn nick , laf koyan nickler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder