14 Kasım 2008 Cuma

Şekilli Nickler - 2

SEVME SEVSİNLER DEĞER VERSİNLER.AĞLAMA AĞLAT Kİ DEĞERİNİ BİLSİNLER.

her gülen yüzü sanma bahtiyar,,,
her kahkahanın ardında binlerce gözyaşı varr,,,


Bilmesekte Zengin çocukları gibi parlak taşların üzerinde dans etmeyi elbette biliriz Allah'ına Kadar Delikanlı Gibi Sevmeyi!!

****Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum**** ****Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum****

Eskiden olsa arkandan bakar ağLardım,şimdi arkama biLe bakmam.
Eskiden uğruna dünyaLarı yakardım,şimdi bir K!BR!T bile çakmam..

BIRI VARDI KI CAN VERMEYE DEGER TABII KI ANLARSA EGER.

CEZAEVİ BİZİM YUVAMIZ,
İDAM İPİ KRAVATIMIZ,
KELEPÇE KOL SAATİMİZ OLSUN


Biz sevgimiz hak edene veririz etmeyene ise çıkış yolunu gösteririz.

delikanlılık tesbih sallayıp silah çekmek değil,
Delikanlılık tesbihi çekip silahı saklamaktır.


derdi olanın dermanı, dert çıkaranın belası oluruz..

çєкмιş ¢ιgαяαуı кαƒαѕı ∂υмαηℓı αѕℓıη∂α нαявι ∂єℓιкαηℓı
кσℓυη∂α 3-5 ƒαçα уαяαѕı σ∂α ßιя кαнвєηιη нαтıяαѕı.


αğℓα∂ığıмı кιмѕєує ѕöуℓємє αηηє σηℓαя ßєηι кяαℓ,
ßιℓιуσя кız∂ıм мı ∂üηуαуı уıкαя ßιℓιуσяℓαя,
ßιя кız ιçιη ßυ кα∂αя ∂üşтüğüмü ßιℓмιуσяℓαя.


ѕєηι υηυтмαк ιçιη αηт ιçтιм gözℓєяιη gєℓ∂ι αкℓıмα ναzgєçтιм..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder