21 Kasım 2009 Cumartesi

V-Pills kullananların yorumları

Okuyacağınız Yorumlar Ürünlerimizi Tecrübe Etmiş Gerçek Kullanıcıların Mail Adresimize Yolladıkları Deneyimlerdir.
V-Pills kullananların yorumları
Ben yaklaşık 6 gündür kullanıyorum. Ebatlarla ilgili bişey diyemem, 10 gün içinde etkisini gösterecekmiş. Ayrıca harika performans sağlıyor.Cinsel güç isteyenler muhakkak kullanmalı.
Yaş: 27 Bodrum / Türkiye

Arkadaşımın tavsiyesi üzerine bende aldım bu ilaçtan. Yakın arkadaşım olmasaydı çok inandırıcı gelmedi. Tavsiye üzerine 3 kutu kullandım. Yaklaşık 5cm büyüme saglandı.
Yaş: 33 Amasya / Türkiye

Ben bu tarz ürünleri sadece haber ve gazetelerde görmüştüm ama açıkcası bu gibi ürünlere hiç itibar etmezdim. Üroloğuma danıştım ve vpilsin tamamen bitkisel ve kullanilabilir bir ürün oldugunu, ereksiyona ve cinsel güce inanılmaz derecede fayda sagladıgını söyledi. Büyüklük ile ilgili herhangi bir sorunum yok zaten. Fakat büyümeyle birlikte cinsel yasamım inanilmaz renklendi ve 20 yıl onceki heyecana kavuştum.
Yaş: 49 Ankara / Türkiye

Kimileri önemli olan işlevi der ama büyüklüğü kadınlar için gerçekten önemli. Penis ölçülerim ülke standartlarinin üzerinde olmasına rağmen, bende denedim. Aldığım sonuç fena degil.
Yaş: 32 Ordu / Türkiye

bu ürüne merakım vardı ama bir türlü almak için cesaret edemiyordum. bir arkadaşım bu ürünün cinsel destek sagladıgını söyleyince kesin almam gerekir diye düşündüm ürünü düzenli olarak üç ay kullandım faydası olmadıgını soylemem mumkun degil bu urunu keşfeden bilim adamlarını kutlarım gerçekten çok güzel bir buluş
Yaş: 38 Batman / Türkiye

Öncelikle bu imkanı sagladıgınız için teşekkür ederim. Ben 3üncü kutuyu bitireli daha 2 gün oldu. Artık cinsel olarak hiç bir sorunum kalmadı. Ereksiyonum inanılmaz. Penis boyutlarımda ise 4.5 cm gelişme oldu. Ayrıca 20 dakikadan erken boşalmıyorum. Kullanmayan arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim.
Yaş:40 Edirne / Türkiye

Bende bugun 3 kutu sipariş verdim. Kullanan birkaç arkadaşım çok memnun olduklarını söylediler. Kullanmaya başladıkdan sonra tekrar burdan gelişmeleri yazacağım.
Yaş: 25 Mersin / Türkiye

ben 55 yaşındayım. ürünü araştırdıgımda 70 yasına kadar kullanılabilir oldugunu ögrendim. çok fazla bi beklentim yoktu ama sonuçlar beklentilerimin çok ama çok üstüne çıktı. gerçekten çok teşekkür ederim.
Yaş: 55 İstanbul / Türkiye

Herkeze merhaba. Yaklaşık 5 ay önce kullandım bu ürünü. Penisimin boyutlarıyla ilgili bir sorunum yoktu ama ciddi anlamda ereksiyon problemi yaşıyordum. Ereksiyonumu mükemmel derecede güçlendirdigi gibi erken bosalma sorunumuda ortadan kaldırdı. Cinsel yaşamında sorun yaşayan herkeze tavsiye ederim.
Yaş: 35 K.Maraş / Türkiye

Ürünü düzenli olarak kullanılması çok önemli arkadaşlar. Ben bu ürünü 2 sene önce kullanmıştım. Penis boyutlarında 6cm etki gösterdi. 2 senedir penisim hala aynı. Etkisi tamamen kalıcıdır dediklerinde pek inandırıcı gelmemişti ama kullanınca anlıyor insan.
Yaş: 47 İzmir / Türkiye

Merhaba, 3 kutu alıp kullandım ve 2 ay önce bitti. Kullanmadan önce biraz araştırmıştım ürünü. %100 bitkisel oldugunu ögrendim. Bitkisel ürünlerin hiç birinin işe yaramadıgını dusunuyordum ama yinede bi umut diyip kullandım. İlk 5 gün bi gelisme göremeyince biraz ümitsizlige kapılsamda 10 gunden itibaren gosterdigi etki beni büyüledi. Bu ürünü üretenlere çok teşekkür ederim
Yaş: 24 Samsun / Türkiye

Ürünü büyük tereddütlerle almıştım, fakat kullandıkça farkettimki ilişkilerimde yorulma hissim azalmaya başladı. ben bunu büyütücü olarak almamıştım ama gerçekten 3 kutu sonunda 3-3,5 cm bir büyümede oldu. hala inanamıyorum ve bu ürüne teşekkür ediyorum.
Yaş: 32 Ankara / Türkiye

Bu ürünü ben bayağı bir araştırdım sahteleri çok var dediler. 2 haftadan sonra bu sitede karar kıldım ve aldım. iyikide almışım. bizim arkadaşlarada tavsiye ettim hatta bir tanesi aldı. memnun kadık. size daha çok müsteri bağlarız.
Yaş: 29 Zonguldak / Türkiye

Aslında böyle birşeye ihtiyacım yoktu fakat bir reklamda gördüm ve ilgimi çekti sonra araştırdım ve bu siteyi buldum. denemek istedim iyki denemişim 3 kutuda inanamadığım şeyler yaşadım tavsiye ederim. denemek isteyenlere.
Yaş: 41 Aydın / Türkiye

1 kutuyu alelacele aldım sımdı gozle gorulur bır uzama oldu ilacin işe yaradıgını gormek ve paramın bosa gitmedigini gormek guzel bi duygu.
Yaş: 30 Kastamonu / Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder