5 Eylül 2008 Cuma

Trabzonspor Msn Nickleri

-Ne manita ne araba, saçı sari kendi kara, TRABZONSPOR´un krali YATTARA..!!!!!!!!!!!!!

-Bu büyük hasretin sonu Görelim seni Türkiyenin Şampiyonuu Trabzonlu doğduk öyle öleceğiz

-Kimseden korkmuyoruzŞampiyonluk bekledik 20 sene

-Yinede bekliyoruz Paralar pullar sizlerin olsun

-Biz istemiyoruzÖlene kadar bordo maviBaşka bişey bilmiyoruz…

-Haftalar boyu ben herzaman uykusuz kaldım. Bir sevgili gibi ben hep adını sayıkladım. Elimizde emanet kalplerimizde hep sen varsın
Trabzonspor sen benim biricik aşkımsın.

-Bir gün HERKES TRABZONSPOR´LU olmasın bırakın “o” ayrıcalık bizde kalsın, çünkü fazlamız TRABZONSPOR´LU oluşumuz!!!!!!!!!!

-BiZ TRABZONLUYUZ bÜkEmEdIgImIz BiLeGi KiRaRiZ!!!!!! TRABZONSPOR FOR EVERRR!!

-BORDO-MAVI akar kanım bu kani kimse durduramaz durdursa bile bu ALLAH´in kulu olamaz!!!!!!

-fener,galata,bjk Üc büyük olabilir ama sen TEK büyük sün TRABZONSPOR´UM

-Ölüm nereden gelirse gelsin cenazeme bordo mavi çiçek atılacaksa mezar ta$ima Trabzonsporlu yazilacaksa ölüm ho$ gelsin sefa gelsin.

-Sana ne şarkılar ne şiirler yeter,TRABZONSPOR´um ismin cihana bedel !!!! sana taraftarından tek bir söz : uğrunda ölürüz BUNU BIL YETER!!!

Trabzonspor Msn Nickleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder